Ezért lett a Kia e-Niro 2020 legnépszerűbb villanyautója

10+1 dolog, amit imádok vagy utálok az autómban videósorozatunk februári szereplője a Tesla Model 3 volt, márciusban pedig Magyarország 2020-as bestselleréről, a Kia e-Niróról mondja el két tulajdonos, hogy melyek azok a tulajdonságok, amiért szeretik, vagy épp nem kedvelik autójukat.

Mai videónk szereplői Barek Péter és Erőss Elemér, akik mindketten már közel egy éve e-Niro tulajdonosok, de már a Kia előtt is évekig gyűjtötték a villanyautós tapasztalatokat egyéb típusokkal, így bőven rendelkeznek összehasonlítási alappal, nem az e-Niro az első villanyautójuk. Elemér 2016-ban Nissan LEAF-fel kezdte villanyautós pályafutását, Péter pedig 2017-ben vette az első Peugeot Iont (majd 2018-ban el is adta a család benzines autóját), amit egy tisztán elektromos Peugeot Partner Tepee követett. Érdekesség, hogy második autóként mindkettőjüknek van a hármasikrekből (Peugeot Ion, Citroën C-Zero és Mitsubishi i-Miev) is egy-egy példányuk, így még az sem kizárt, hogy egy későbbi epizódban viszontlátjuk majd őket.

Sorozatunk hamarosan további típusokkal folytatódik. Ha nem szeretnétek lemaradni ezekről, iratkozzatok fel a Villanyautósok Youtube-csatornára, ahol hetente érdekes, villanyautózással kapcsolatos videókat osztunk meg, valamint Villanyóra podcastunkat is követhetitek.

A 10+1 imádom/utálom sorozat korábbi epizódjai:

Pozitívumokat bemutató videók:

Negatívumokat bemutató videók:

 

Nincs időd naponta 8-10 hírt elolvasni? Iratkozz fel a heti hírlevelünkre, és mi minden szombat reggel megküldjük azt a 10-12-t, ami az adott héten a legfontosabb, legérdekesebb volt. Feliratkozás »

Elektromos autót használsz?

Szűcs Gábor

2017 óta aktív villanyautós, a Villanyautósok Közösségének oszlopos tagja, a miskolci találkozók szervezője. Környezettudatos családapaként nem csak az autó üzemanyagát, de a háztartás fogyasztását is igyekszik otthon, a háztetőn (áram) és a kertben (zöldség, gyümölcs) megtermelni. Mert nem mindegy, hogy mit eszünk meg és milyen levegőt szívunk be.